piątek, 15 lipca 2011

Parę słów o...

I tak oto zaczynam nową serię postów. Będę pisała o aktorach, piosenkarzach, organizacjach, zespołach, itp.
Na pierwszy ogień idzie Doda.
Nie będę się rozpisywała, czy dobrze śpiewa bo się na tym nie znam. Będąc na jej koncercie charytatywnym we wtorek w M1 Marki doszłam do pewnego wniosku - jest to osoba z polskiej sceny muzycznej robiąca najlepsze show. Nie stoi w miejscu tak jak większość osób, inwestuje w show. Ogień, krew, figury, przebrania... Byłam zaskoczona.
Nie jestem fanką Dody, ale wielki plus za zrobienie spektaklu z koncertu.

Koncert dla Fundacji Dziecięca Fantazja, M1 Marki, 12.07.2011


po lewej w białej koszulce w górnym rzędzie to ja :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wulgarne komentarze będą usuwane.
Publikacja zdjęć z bloga tylko za moją zgodą