czwartek, 15 grudnia 2011

Parę słów o...

Co design może zrobić dla ciebie, czyli 6. edycja Przetworów.
Za namową koleżanki po raz pierwszy poszłam na Przetwory. Nie wiedziałam, czego się spodziewać, jak to będzie wyglądać. Soho Factory przerobiło się w jedną, wielką przetwórnię. Wszędzie było słychać wiertarki, młotki, na ziemi leżały najróżniejsze przedmioty, a wokół mnie chodzili "niesamowici artyści" - to działo się w jednym z pomieszczeń, gdzie powstawały elementy wyposażenia mieszkania.. Z kolei w drugiej można było zobaczyć już gotową biżuterię, torebki, buty i ubrania (niektórych projektantów spotkałam na FashionWeeku w Łodzi). Byłam mile zaskoczona pomysłami na użycie już niepotrzebnych rzeczy, pewnie niektóre z nich wykorzystam, jak sama będę zmieniała wystrój mojego pokoju.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wulgarne komentarze będą usuwane.
Publikacja zdjęć z bloga tylko za moją zgodą