sobota, 17 marca 2012

Just delicious

Spring rice cookies 
32 !!!!!!
Początek wiosny dopiero za 4 dni, a ja już dziś postanowiłam ją powitać. Temperatura za oknem wysoka więc pora coś upiec. Dziś zaprezentuję wam chyba mój najlepszy (i najprostszy) w życiu przepis - ciasteczka ryżowe. Enjoy!

Składniki:
  • 3 jajka
  • kostka margaryny
  • łyżeczka proszku do pieczenia
  • kleik ryżowy
  • 1/2 szklanki cukru
  • 3-4 łyżeczki wiórków kokosowych
  • cukier waniliowy


Wszystkie składniki wsypujemy do miski
                           

Mieszamy aż do uzyskania jednolitej masy

Formujemy nieduże kuleczki, które układamy na blachę wysmarowaną masłem. 

 Pieczemy ok. 25-30 minut w temperaturze 180stopni

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wulgarne komentarze będą usuwane.
Publikacja zdjęć z bloga tylko za moją zgodą