niedziela, 16 września 2012

Lifestyle: cruise video

Podczas dwóch tygodni spędzonych z rodzicami w te wakacje tydzień spędziłam na rejsie po Morzu Śródziemnym. Statek był gigantyczny i nowiutki, bo wodowany dopiero w maju. Siłownia, dyskoteka, kino, kawiarnie, baseny, spa... to tylko niektóre z atrakcji które na mnie czekały i to na najwyższym poziomie. Dodatkowo każdego dnia statek zatrzymywał się w innym miejscu więc dla chętnych była możliwość zwiedzania.
Każdy, kto rozważa udział w takim rejsie, nie powinien się długo zastanawiać - jest to na prawdę super przygoda. 
Ja płynęłam statkiem Costa Fascinosa włoskiego armatora Costa Cruises.
Tutaj link do filmu z pobytu na statku, pojawi się również film ze zwiedzania miejsc, w których się zatrzymywaliśmy.
Jeżeli chcielibyście wiedzieć coś więcej to piszcie :)

2 komentarze:

  1. ja pi®dolę ale Ty jesteś pusta... dziewczyno!
    i pomyśleć, że będziesz pracowała na moją emeryturę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale co masz na myśli dodając taki komentarz? Bo nie do końca wiem w czym widzisz problem. Zechciałbyś wyjaśnić?

      Usuń

Wulgarne komentarze będą usuwane.
Publikacja zdjęć z bloga tylko za moją zgodą