poniedziałek, 8 października 2012

Lifestyle: Warsaw Fashion Weekend 6.10.2012

Co do całego wydarzenia mam mieszane uczucia: fajnie, że coś takiego się dzieje i że jest ogólnodostępne, jednak "strefa udanych zakupów" i wybieg były na tyle małe, że nie robiły wrażenia. No ale byłam, pokazy obejrzałam i to co widziałam - wstawiłam. Ocenę pozostawiam Wam.

Ewa i Walla






Svensk





Vintage by Fe + Nic&Mel





Oscar Jacobson






 Scholl
/zdjęcia nie najlepszej jakości bo siedziałam w słabym miejscu/





 U Clothing





 Młodzi Młodym /na żywo muzyka Kari Amirian/











Others






1 komentarz:

  1. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne komentarze będą usuwane.
Publikacja zdjęć z bloga tylko za moją zgodą