czwartek, 26 kwietnia 2012

FashionWeek: 1st show - EWELINA KLIMCZAK

Pierwszym pokazem, jaki obejrzałam w Łodzi był pokaz Eweliny Klimczak. Cała kolekcja utrzymana była w stonowanych kolorach, głównie w odcieniach brązowego i szarego.
Prezentowane sukienki i spódnice miały prosty krój, długość od mini do maxi, przez co można było znaleźć model do pracy jak i na imprezę.
Bluzki był albo trochę za długie, albo trochę za krótkie - wszystkie jednak lekko oversize'owe (dobrze wyglądały w zestawie ze spódnicą z wysokim stanem)
Na fali wiosennych trendów można było zaobserwować nawet jeden strój z baskinką :)
Jeżeli chodzi o dodatki, to za dużo nie ma co pisać: wszystkie modelki poruszały się w zwykłych czółenkach w kolorze nude lub brązowym, z biżuterii tylko masywne, srebrne bransoletki.

Ulubiony stój:


Cała kolekcja:


2 komentarze:

  1. jak się znalazłaś na FashionWeek? Kupiłaś bilet,czy Cię zaprosili ? ?

    będę tu zaglądać :) i zapraszam do siebie

    fashmatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym żeby nie zaprosili, no ale nie tym razem.
      Wysłałam zgłoszenie na akredytację blogerki, jednak moja zeszłoroczna relacja była słaba więc się nie dziwię, że ostatecznie kupiłam zwykły bilet za 25 :) W następnym sezonie spróbuję jeszcze raz ;)

      Usuń

Wulgarne komentarze będą usuwane.
Publikacja zdjęć z bloga tylko za moją zgodą