środa, 20 czerwca 2012

What 2 wear 2day: Wind of Change



Tego lata asymetryczna spódnica powinna znaleźć się w każdej szafie. Moją połączyłam z neonowym topem, na który zarzuciłam prześwitującą koszulkę w kolorze spódnicy i zawiązałam, żeby było ciekawiej. Do tego ciemnozłoty naszyjnik i paznokcie w tym samym odcieniu. Całość łączy się w zestaw idealny na każdy letni dzień.















Spódnica, neonowy top - Vintage
Malinowy top - H&M
Buty - Stylowebutki.pl
Naszyjnik - pożyczony od mamy
Bransoletki - H&M, Allegro



Visit Facebook and Twitter for more :)


5 komentarzy:

  1. Dziewczyno te buty kompletnie nie pasuja do tego stroju. Jak sama podkreslilas jej to stroj typu "wakacyjny" wiec nalezy wlozyc cos w stylu koturn a nie jakies czarne jak dla żolnierza. Przemysl to. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam do tego stroju dodać coś mocniejszego. Ale jeżeli to nie jest wystarczający argument, to po prostu za bardzo nie miałam innych, które by pasowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wlasnie chodzi o to ze te kompletnie nie pasowaly! No ale skoro nie mialas innych... chociaż uwazam ze do tego stroju zwykłe balerinki by sie lepiej sprawdzily. Oddałabys wtedy taki lekki, delikatny i wakacyjny look.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że sie nie załapałam bo akurat przechodziłam :)

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne komentarze będą usuwane.
Publikacja zdjęć z bloga tylko za moją zgodą