poniedziałek, 18 czerwca 2012

What 2 wear 2day

Takiego postu chyba jeszcze nie było. Chcę wam zaprezentować po najlepszej rzeczy z kilku sklepów. Kierowałam się tym, co modne ale i również własnym gustem. Może to nie ostatni post tego typu?

Zaczynamy od New Looka. Koszulka z przewiewnego materiału z nieśmiertelnym zdjęciem, z tyłu na górze suwak. Do tego jasna jeansowa kamizelka, trochę poprzecierana przez co nie wygląda na zwykłą,




Topshop: Nie wiem jak opisać ten materiał, może: sweter z domieszką plastiku? W dotyku ciekawy. Luźny, krótki top w modne azteckie nadruki, jednak nie w klasycznej wersji kolorystycznej.








Pull and bear: Na lato w każdej szafie powinny znajdować się krótkie szorty, a te dodatkowo są jeszcze cieniowane. Ombre to na pewno jeden z głównych motywów występujących na popularnych blogach, więc czemu by i sobie takich nie kupić?



Bershka: Zakochałam się w tej spódnicy! Długa, ale nie do ziemi srebrno-przezroczysta spódnica od razu wpadła mi w oko. Z tego co zauważyłam to taki typ asymetrii dopiero zaczyna pojawiać się w sklepach, więc warto się w taką szybko zaopatrzyć :)



Mango: Na koniec zostawiłam prześliczną, dziewczęcą spódniczkę. Asymetryczna w innym wydaniu. Cieniowana, pastelowa - czego więcej można od niej oczekiwać? A i przeceniona o około 30%


Visit Facebook and Twitter for more ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wulgarne komentarze będą usuwane.
Publikacja zdjęć z bloga tylko za moją zgodą