czwartek, 14 czerwca 2012

Lifestyle

Wiem, że ostatnio wpisy na blogu pojawiają się rzadko. Koniec roku szkolnego to czas, kiedy każdy nauczyciel chce zrobić ostatni sprawdzian a my chcemy podciągnąć sobie oceny. Z tego powodu moje blogowe życie trochę ucichło.
Na szczęście przede mną ostatni tydzień nauki, po którym możecie spodziewać się wakacyjnych stylizacji, trendów i miejsc, które latem warto odwiedzić.
Dodatkowo szykuję dla was film z Euro. Pomimo tego, że nie wygrałam biletu na mecz, dużo mojego czasu przeznaczone jest na tą imprezę (dodatkowo wpływa na to fakt, że mieszkam 5 min od stadionu). Na razie mam 10-15 minut materiału, ale oczywiście wytnę tylko najciekawsze fragmenty.
Jeżeli ktoś z was chciałby zdjęcia z pokazów w Łodzi to poproszę o maila.

Na koniec chciałabym poinformować, że od tygodnia możecie śledzić mnie na Twitterze no i oczywiście na Facebooku, gdzie codziennie wrzucam coś ciekawego :)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wulgarne komentarze będą usuwane.
Publikacja zdjęć z bloga tylko za moją zgodą