poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Lifestyle: 1st birthday

Dzisiaj mija rok od pierwszego wpisu na mojego bloga. Na początku nie do końca wiedziałam, w którą stronę kierować tematykę, dlatego pierwsze posty są raczej o niczym (cały czas śmieję się gdy je czytam). Po pewnym czasie obrałam kierunek mody z odrobiną kuchni i stylu życia.
Dziś postanowiłam zrobić listę 5 najchętniej oglądanych postów.
1
Odkąd umieściłam ten post cieszy się on największą popularnością - 319 wejść
2
Nie sądziłam, że robiąc tak niewiele jak nadruk na paznokciach można wzbudzić takie zainteresowanie - 182 wejścia
3
Dopiero tutaj jest miejsce dla jednego z wpisów z serii "Waht 2 wear 2day" - 50 wejść
4
Kilka słów o sukience na bal gimnazjalny i taka wysoka pozycja - 49 wejść
5
Zdjęcia, na których za dużo nie widać, jeden z pierwszych postów o moim stroju - 41 wejść
Powyższe statystyki dotyczą odsłon na konkretnego postu, ogólnie na bloga weszło 4166 osób, głównie z Polski, 5% Stany Zjednoczone i po 1% z Niemiec i Rosji.
Zapraszam również do polubienia mojej strony na Facebooku, gdzie wstawiam informacje o nowych postach i nie tylko :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wulgarne komentarze będą usuwane.
Publikacja zdjęć z bloga tylko za moją zgodą