wtorek, 10 kwietnia 2012

It is great: 4000 entries / Vogue

Po pierwsze: Chciałabym wam bardzo podziękować za to, że odwiedzacie mojego bloga oraz że jest was coraz więcej --> 4000 wejść to potwierdza.
Po drugie: Za każdym razem, gdy ktoś ze znajomych rodziców lub znajomych tych znajomych leci do Stanów proszę, aby mi kupił VOGUE-a. Czterokrotnie wyższa cena w Empiku skutecznie mnie zniechęca do zakupu w Polsce. Tak więc po raz kolejny dostałam jedną z najważniejszych gazet na świecie. Ci, co przeglądali takie pismo na pewno się zdziwili, że około połowę zajmują reklamy. No ale nie będę tutaj pisała o gazecie ogólnie.Wybrałam 10 najciekawszych tematów/ubiorów/pomysłów (czy czegokolwiek innego), które pojawiły się w kwietniowym wydaniu amerykańskiego VOGUE-a.
Po trzecie: Na Facebooka wrzucam codziennie zdjęcia z  mojego wyjazdu na Wyspy Kanaryjskie :)

10 THINGS I LOVE IN APRIL US VOGUE
1. Obcasy - drzewa: Chanel

2. Bluzka z chusty: Ralph Lauren

3. Miętowa, plisowana sukienka: Tibi New York

4. Słodka, pastelowa kolekcja: Louis Vuitton

5. Spodnie i bluzka we wzór podobny do wzoru na mojej zeszłorocznej sukience z H&M: Stella McCartney

6. Naklejane lakiery: Sally Hansen

7. Niebieska sukienka z ćwiekami: Versace


8. Konie, konie, konie: Maje, Leon Max, sesja Summer of love



9. Sesja Kate Moss w hotelu Ritz Paris (fot. Tim Walker)




10. Perfumy, które można powąchać (mam nadzieję, że w polskich gazetach takie reklamy nie będą niczym szczególnym):
Narciso Rodriguez For her
Versace Yellow Diamond
Prada Candy
Dolce&Gabbana The one
Viktor&Rolf Flowerbomb

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wulgarne komentarze będą usuwane.
Publikacja zdjęć z bloga tylko za moją zgodą